PSRS laikos nebija sekss, narkotikas un rokenrolls, bet bija teju neierobežots pieprasījums pēc automobiļiem. Tomēr vēsturē ir zināmi automobiļu modeļi, kas savu popularitāti ieguvuši nejau tādēļ, ka tie ir bijuši labi…
Kā teicis kāds klasiķis – auto nav māksla, tas tomēr ir pārvietošanās veids. Pieprasījums pēc noteiktu marku automobīļiem ir mērāms miljonos – Fiat 124, VW Kafer, Citroёn 2CV, Renault 4 un daudzi citi, ieguva milzīgu popularitāti, gluži pretēji ir ar pāris modeļiem, kas diemžēl netika redzēt saules gaismu.
Kad automobiļu modeļi sāka izgāzties?
Noteikti jāsāk ar padomju mikroautobusu Start, kas nemaz tālāk par projekta līmeni netika. Viss pamatojams ar pārlieku augstajām izmaksām un ne labāko virsbūvi. Tā arī labāku modeli par šo kompānija neizveidoja.
Neskaitāmus padomju laika autobomiļus varēja iegādāties tāpat vien, kas liecināja par to ne pārāk augsto kvalitāti.
Lai lasītu tālāk un uzzinātu par pārējiem neveiksmīgajiem auto modeļiem, šķir nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- TESTS. Izvēlies sniegpārsliņu un uzzini, ko Uguns Zirgs tev patiesībā atnesīs 2026. gadā
- Labas ziņas visiem, kuri iecienījuši dīzeļdegvielas automašīnas: ”Pieņemtās prasības samazinās”
- Anomāls ciklons tepat aiz stūra: ko sinoptiķi no 20.decembra sola konkrētajiem reģioniem
- Saeima ir nolēmusi šo likumu atcelt un neieviest no 2026.gada: ”Tas attiecas uz šīs kategorijas transportlīdzekļiem”
- Vīrs vienmēr prasa papildporciju – kad mājās ir kāposti un nedaudz maltās gaļas, uzreiz gatavoju šo gardumu
- Vienai vedeklai dāvinu dzīvokli, bet otrai – vecu šujmašīnu; pēc desmit gadiem es sapratu savu liktenīgo kļūdu…









