PSRS laikos nebija sekss, narkotikas un rokenrolls, bet bija teju neierobežots pieprasījums pēc automobiļiem. Tomēr vēsturē ir zināmi automobiļu modeļi, kas savu popularitāti ieguvuši nejau tādēļ, ka tie ir bijuši labi…
Kā teicis kāds klasiķis – auto nav māksla, tas tomēr ir pārvietošanās veids. Pieprasījums pēc noteiktu marku automobīļiem ir mērāms miljonos – Fiat 124, VW Kafer, Citroёn 2CV, Renault 4 un daudzi citi, ieguva milzīgu popularitāti, gluži pretēji ir ar pāris modeļiem, kas diemžēl netika redzēt saules gaismu.
Kad automobiļu modeļi sāka izgāzties?
Noteikti jāsāk ar padomju mikroautobusu Start, kas nemaz tālāk par projekta līmeni netika. Viss pamatojams ar pārlieku augstajām izmaksām un ne labāko virsbūvi. Tā arī labāku modeli par šo kompānija neizveidoja.
Neskaitāmus padomju laika autobomiļus varēja iegādāties tāpat vien, kas liecināja par to ne pārāk augsto kvalitāti.
Lai lasītu tālāk un uzzinātu par pārējiem neveiksmīgajiem auto modeļiem, šķir nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Es piecus gadus tirgoju preces ceļmalā par centiem, līdz pie manis piebrauca liels melns džips un deva man vienu padomu
- 5. novembrī debesis izgaismos Super “Bebru” Mēness: viens no spožākajiem un iespaidīgākajiem šajā gadā
- Pēc trim Latvijā pavadītiem gadiem japānis atgriezās dzimtenē, bet tur viņam viss pēkšņi šķita dīvains – atklāj kāpēc
- Kāpēc eiropieši nekad nevēdina savas mājas, pat ja tajās ir ļoti smacīgs gaiss: naudas taupīšanai ar to nav nekāda sakara
- Īpašnieks, izliekoties par parastu viesi, ieradās savā kafejnīcā: stāstu, kāds bija viņa nolūks
- Mans kaimiņš, kurš gadiem ilgi mani atbalstīja, aiz sevis atstāja noslēpumu, ko atklāju tikai pēc viņa aiziešanas








