PSRS laikos nebija sekss, narkotikas un rokenrolls, bet bija teju neierobežots pieprasījums pēc automobiļiem. Tomēr vēsturē ir zināmi automobiļu modeļi, kas savu popularitāti ieguvuši nejau tādēļ, ka tie ir bijuši labi…
Kā teicis kāds klasiķis – auto nav māksla, tas tomēr ir pārvietošanās veids. Pieprasījums pēc noteiktu marku automobīļiem ir mērāms miljonos – Fiat 124, VW Kafer, Citroёn 2CV, Renault 4 un daudzi citi, ieguva milzīgu popularitāti, gluži pretēji ir ar pāris modeļiem, kas diemžēl netika redzēt saules gaismu.
Kad automobiļu modeļi sāka izgāzties?
Noteikti jāsāk ar padomju mikroautobusu Start, kas nemaz tālāk par projekta līmeni netika. Viss pamatojams ar pārlieku augstajām izmaksām un ne labāko virsbūvi. Tā arī labāku modeli par šo kompānija neizveidoja.
Neskaitāmus padomju laika autobomiļus varēja iegādāties tāpat vien, kas liecināja par to ne pārāk augsto kvalitāti.
Lai lasītu tālāk un uzzinātu par pārējiem neveiksmīgajiem auto modeļiem, šķir nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Vairākums nezina: kā atbloķēt logu pacēlāja slēpto funkciju, turot divas pogas vienlaicīgi
- Siltuma speciālisti skaidro, ko patiesībā nozīmē skaitļi uz radiatora regulatora — kļūda, ko pieļauj daudzi
- Ja likumsargs jūsu auto pamanīs šādā izskatās pārvietojoties pa Latvijas ceļiem – gaidāmas nepatikšanas
- Pavāre Zane atklāj kā pagatavot Ziemassvētku eglītes uzkodu Jaungada galdam
- Ledusskapim ir Ziemas režīms, ko ieslēdz tikai daži: atklāju vienkāršu noteikumu, ko zina reti kurš
- Aktieris Mārtiņš Vilsons sācis strādāt kopā ar savu sievu Zani: abi cer uz daudzsološu rezultātu








